جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حسناتی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز آمده ایم به همه آنها که در میدان هستند بگوییم ما نیز حضور داریم و اکنون روحانیت شیعه تکلیف بزرگی دارد و به موقع به میدان آمده و خواهد آمد و بزرگان شیعه در راستای اندیشه و حرکت رهبر معظم انقلاب ،همه یکپارچه در حال حرکت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در تجمع طلاب مدرسه علمیه جامعه الامام منتظر نجف آباد که با هدف محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد با اشاره به آمادگی حوزه های علمیه و طلاب، علما و فضلا اظهار داشت: امروز آمده ایم به همه آنها که در میدان هستند بگوییم ما نیز حضور داریم و اکنون روحانیت شیعه تکلیف بزرگی دارد و به موقع به میدان آمده و خواهد آمد و بزرگان شیعه در راستای اندیشه و حرکت رهبر معظم انقلاب ،همه یکپارچه در حال حرکت هستند.

وی افزود: امروز هوشیاری و بیداری مهم است و نباید به حواشی توجه کرد، مهم ترین کار امروز ما توجه دادن مردم در مدارس، هیئت ها و جلسات قرآنی است، چرا که دشمن در صدد اعوجاج مردم است و می بینیم در دنیا مردم یکپارچه برای آزادی قدس فریاد می زنند.

حجت الاسلام حسناتی ضمن تقبیح بدفهمی ها و کج فهمی های برخی افراد در قضیه فلسطین عنوان کرد: کربلا و سیدالشهدا(ع) دیگر چگونه بروز کند و کشتار و خونریزی و جنایت چگونه باید رقم بخورد تا برخی متوجه شوند اینها دشمنان امام زمان(عج) هستند.

وی اضافه کرد: امروز ظلم و جوری از این بدتر شاهد نیستیم و لذا اکنون روز حرکت و به روز بودن است و باید برای هر قدمی آماده باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha